Ragne Wiklund

Wiklund gikk inn som nummer tre med ett par igjen. Yamato Matsui won in 34048 and Wataru Monshige was second at 34091.


2019 Patrick Roest Mannen Schaatsen

Med en maksdag ville Ragne Wiklund 21 vært en reel kandidat til å ta medalje på 3000 meter skøyter.

. Ragne Wiklund åpnet meget solid og ledet lenge 3000-meteren i OL men fikk det tøft på slutten. Ragne Wiklund fikk tiden 15656 som er drøyt fire sekunder bak hennes personlige rekord fra Calgary for to måneder siden. Wiklund kjempet om Norges første OL-medlaje i skøyter på kvinnesiden på 42 år men den svake.

Men jeg har ikke noe svar. Jeg føler meg i greit slag så jeg tenker at jeg skal komme tilbake på 5000-meteren svarer hun på spørsmål om årsak til at hun ikke fikk dreisen på løpet. Laurent Dubreuil of Canada was third.

Ragne Wiklund startet fornuftig gikk godt teknisk men det holdt ikke mot slutten. Hun gikk inn til tiden 40144. Jeg får ikke rundene så billig som jeg ønsker i starten og så har jeg ikke krefter til å gå så bra på skøyter som jeg ønsker sier.

Isabelle Weidemann i samme par gikk forbi og tok ledelsen ved målpassering. Lenge så det lovende ut men med to runder igjen fikk hun det tungt. Ragne Wiklund 21 kjempet for nok en historisk skøytemedalje men ble nummer fire under 3000 meter i EM i nederlandske Heerenveen fredag.

Ragne Wiklund 21 endte på 5-plass på kvinnenes 3000 meter skøyter i sin OL-debut i Beijing. Dermed endte hun 125 sekunder bak bronsevinner Lollobrigida fra Italia. Det er sikkert en årsak.

In the mens 500 Japan took the top two spots. Det er et overskudd som ikke er til stede.


Wk Teams Achtervolging 2021 Antoinette De Jong Ireen Wust En Irene Schouten Sport Schaatsen

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel